1-2-3... BlocQuest
Recursos
12:14
iNgRiD
Al dossier en trobareu molts de
recursos,tots ells estan recollits a
Del.icio.us
.
També creiem que pot ser del vostre interès una
presentació
d'un curs
confeccionat per nosaltres
mateixes sobre eines per a cercar
i compartir informació a Internet.
Imatge extreta de
http://www.flickr.com/photos/advl/3581893206/
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Translator
Apartats
Portada
Introducció
Tasca
Procés
Recursos
Avaluació
Conclusió
Crèdits
Guia docent
Novetats
Els vostres Blocquest
Agua, recurso futuro
Animals de la selva
Anàlisis i crítica de publicitat
Guió Literari
Journalist up
Medicina preventiva
Valors a l'aula
Etiquetes
avisos
(1)
benvinguda
(1)
blogger
(1)
suggeriments
(1)
wordpress
(2)
QR d'aquest bloc
Blocs interesants
Educación y Virtualidad
Mitos EdTech
Aulablog21
Participa en la VII JORNADA REGIONAL DEL PROGRAMA FORO NATIVOS DIGITALES 2025
Eclipsi: bloc d'en Jordi Jubany
100 propostes del Fòrum d’Educació Inclusiva
EDUCATIVA
Herramienta de autor eXeLearning
CHISPAS TIC Y EDUCACIÓN. Blog Pere Marquès
Decálogo de medidas anti-fracaso escolar
Bitácora sobre WebQuest
¿Por qué no seguimos haciendo WebQuest?
ORDENADORES EN EL AULA
Recupero la escritura de "Ordenadores en el Aula" para HYPOTHESES
juan freire
Madrid Laboratorio Urbano: taller de prototipado en Medialab Prado
[e-aprendizaje]
Nos hemos mudado…
TIC -> TAC
Aproximació a la competència digital docent
TECNOLOGIA EDUCATIVA
A las puertas de babylon
Buenas Pr�cTICas 2.0
WebQuestCat:Comunitat Catalana de WebQuest
Blog | Educa con TIC
Pom de Blogs
Mostrar 5
Mostra-ho tot
Blog Archive
▼
2010
(6)
▼
de juliol
(6)
Bye, bye!!!
Crear un blog a Wordpress>opció: "nom d'usuari"
Recursos sobre Wordpress i Blogger
Suggeriments
ATENCIÓ!!!! Canvi d'aula
Are you ready?
Creus que has assolit els objectius d'aquesta sessió?
sobre les formadores
aNa
iNgRiD
alguns fans...
mantenim el contacte?
Entrades
Atom
Entrades
Comentaris
Atom
Comentaris
Aquesta obra es troba sota una
licencia de Creative Commons
.
Amb la tecnologia de
Blogger
.